luni, 20 decembrie 2010

AZI M-AM INTALNIT CU MOS CRACIUN!!

Au trecut doua saptamani de cand adidasii mei stau la geam sa mai primesc cadouri si ....nimic.Nu a mai venit Mosu'. Azi de suparare i-am luat de la geam,m-am incaltat cu ei si m-am dus la servici la tati....sa vad unde munceste el si ce.....

Mi-a placut la tati la serviciu, avea un brad mare si multe fete dragute care s-au mirat de look-ul meu si........ multi copii galagiosi................deci nu am inteles cu ce se ocupa tati.
Dupa cateva minute am inteles ca nimerisem la petrecerea de sfarsit de an si ca trebuia sa vina Mosu'......dar nu ala care a venit la noi acasa...ci altu, Craciun ii zice lu'asta.
Ce emotii am avut cand l-am vazut....am ramas cu gura cascata, pana si Suzy a cazut cu siliconul in sus...... si ghiciti ce s-a intamplat???!!!!????!!!!  Mosu' m-a chemat la el .....nu imi venea sa cred ca a zis "Neagu Denis Nicolas".....credeam ca visez...m-a luat in brate si mi-a dat un cadou....mare cadou...... era o cutie mare cat mine....... noroc cu tati ca m-a ajutat sa o car ca altfel nu stiu cum m-as fi descurcat.

Pana sa vad ce contine cutia aia mare ... ce credeti ca s-a intamplat????!!..... nu o sa ghiciti.........m-a luat somnu'


Ce credeti ca eu rezist la atata emotie???.....nu, trebuie sa fac nani sa imi incarc bateriile ca cine stie ce surpriza mai imi face mami.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu