joi, 20 ianuarie 2011

AM CRESCUT...AM 3 LUNI!!!!

Am crescut mare!!!!! Am 3 luni si cateva zile,63 cm, 7 kg si pot sta pe burtica fara probleme.....ce mai, sunt foarte mare...suna a anunt matrimonial, nu????Doamne fereste...nu vreau sa ma leg la cap de mic...imi ajunge cat ma cicaleste mami, nu mai am nevoie si de alcineva........momentan.

sedinta foto 20.01.2011
Nu va asteptati la asa o poza....nu-i asa???? credeati ca toata ziua stau in patut sau ca stau la mine in scaunel??? ei bine nu.....de cateva zile incerc pozitii noi. Eu cand zis ca am crescut......nu m-ati crezut, ei bine aveti dovada, daca credeti ca e trucata poza, puteti venii sa ma vedeti cum arat in carne si oase, dar sa nu ma deocheati.
Si.....v-ati luat hainute pentru baita mea?????V-ati facut programare la coafor, fetelor?? Manechiura??...pai ce faceti??? ca mai e putin...iar lasati pregatirile pe ultima zi???Offff...si dupa dati din colt in colt si mai mult ca sigur ajungeti tarziu la Doamne Doamne acasa....sau voi vreti sa veniti direct la petrecere?Oare vreti sa ratati sansa de a ma vedea gol pusca???Nu cred....sigur sunteti curiosi sa vedeti partea care lipseste din invitatie.Va stiu eu.....sunteti nerabdatoare......... si nu am gresit cand am vorbit la genul feminin.
Hai ca va las sa va pregatiti, ca si eu mai am o gramada de treaba si nu mai am timp de povesti.

Va pup.
P.S.: Decat Oana si Gabi citeste ce scriu eu??...Apropo, Gabi, pup-o pe Astrid din partea mea!Multumesc

N.D



3 comentarii: