luni, 28 februarie 2011

1 Martie

Atatea obiceiuri...oare cum o sa le invat????......cand ma jucam si eu cu  ursuletul meu siliconat....tati m-a luat la o plimbare pe afara....ca cica vine primavara si trebuie sa cumparam cadouri la fete.....oare de ce??? ma intreb eu.....pentru baieti nu vine primavara???sau fetele s-au nascut toate primavara...o fi ziua lor?? la toate o data??.... eu stiu ca fetele sunt ca niste flori si ca florile infloresc primavara (mami imi spune asta tot timpu')....dar nu stiu daca are vreo legatura....eu care tot asteptam sa mai vina o zii in care sa primesc eu cadouri..... si de unde, acum trebuie sa fac eu cadouri....dar pe ce???? trebuie sa sparg pusculita...sigur....asta o sa fac.......oricum sa revenim la povestire....am fost afara sa ne uitam dupa cadouri...tati le zice martisoare..... oricum nu inteleg de ce le zice asa...ca se uita ba la flori, ba la bijuterii....oare imi ajung banii din pusculita??ma intrebam eu ..... dar eu sunt prea mic...oare anu' asta pot sa dau martisoare la comun cu tati????nu stiu cum sa ii explic asta lu' tati...de fapt eu ii zic ...dar el rade la mine de cate ori ii spun ...sigur...eu zic pe limba mea ...si el nu intelege...ce sa fac???oare de care martisoare sa iau???.. nu pot sa ma hotarasc....imi plac aproape toate...dar ma gandesc ca daca toate fetele primesc 100 de martisoare le poarta pe toate???..daca il arunca intr-un sertar....si sparg pusculita degeaba...de fapt nu e degeaba....ca tati zice ca la fiecare martisor primesc un pupic in schimb....dar eu primesc pupici si fara sa fac cadouri...e de ajuns sa le zambesc tuturor si primesc pupici......stiu....gata....nu ma mai chinui.....o sa le ofer tuturor fetelor cate un zambet de 1 Martie... e martisorul perfect....si raman si cu pusculita .....imi era mila de ea....sa o sparg?? e noua....o sa se supere persoana de mi-a facut-o cadou.
Asa ca de 1 Martie daruiesc fiecarei fete un zambet sincer si va urez din sufletelul meu de bebe o primavara frumoasa si plina de bucurii!! Va pup.....si... La multi ani fetelor!!

3 comentarii: