marți, 22 februarie 2011

De toate...pentru toti

Salutare!!!!
De cand nu am mai apucat sa va povestesc s-au intamplat atatea, nici nu stiu cu ce sa incep..???!!!??Am simtit gelozia pe pielea mea........sa va zic.......acum cateva zile mamaia m-a luat la plimbare prin parc si ce credeti ca s-a intamplat???......am ajuns acasa la Doamne Doamne...si nu imi venea sa cred ce am vazut acolo.....mami....mami mea ....era cu un alt bebe in brate...si culmea nu eram eu.....nu imi venea sa cred.....plec putin de acasa si ea.......e cu alt bebe.Cand m-a vazut s-a bucurat, dar eu nu mai puteam de nervi, imi mancam pumnii....si ca sa o supar am stat si eu le nasa in brate, si nu la ea.....iar cand m-a chemat la poza nu am  vrut sa ma duc...toti erau frumos imbracati...eu eram in trening....doar iesisem la plimbare in parc....nu stiam ca imi trebuie frac pentru  parc....oricum nu m-am uitat la nenea de ne facea poza....tanjeam dupa bratele lu'mami......si nu mai puteam de invidie...ca sta alt bebe acolo


voi sunteti mari si va dati seama ce facea mami cu bebe in brate...dar mie mi-a trebuit vreo doua zile de explicatii, pupaturi si  o excursie la munte ca sa o iert.
Si uite asa am mers si la munte :))))))).......deabia asteptam sa ajung......dar acolo era un frig....de am stat numai in casa....si cand ieseam afara tot timpu' ma lua somnu'..... nu reuseam sa tin ochii deschisi oricat ma chinuiam.....si cand i-am tinut deschisi niste "chestii" mici si albe se asezau pe genele mele...iar cand incercam sa ma uit la ele , dispareau imediat....era foarte ciudat, ba le vedeam, ba nu le mai vedeam...si lasau rece in urma lor......din chestii din astea facuse mami un om ...de care m-am speriat prima data....


nici nu ma uitam la el....imi era putin frica......era de doua ori mai mare decat mine....singuru'lucru care ma atragea la el, era nasu' era din  "papa"........nu v-am zis, dar mai nou mami imi da "papa" din aia de care mananca ei....am si eu lingurita.....nu prea stiu sa o folosesc ...dar invat eu.....

asta e o poza de la inceput de masa...ca daca ma vedeti la sfarsitul mesei....nu cred ca ma mai recunoasteti....si eu si mami, si scaunelul ....toti suntem numai papa..... ce mai, de acum puteti sa ma chemati si pe mine la petreceri , sa ma calculati ca pe un om mare...mananc cot la cot cu voi...cu bautura e problema...imi place decat laptic si fresh de morcov...bine imi place si suc rosu de la Popa...dar din ala cica nu am voie decat duminica...apropo duminica asta am fost la casa de vacanta a lu' Doamne Doamne ....si nu mi-a placut ...aveau doar lingurite mici...am asteptat o saptamana si pot sa spun...degeaba.
Acum va las ca vine fresh-ul de morcov.
PS: Cadou pentru voi de la munte am adus niste "chestii" mici si albe!! PUP

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu