marți, 1 februarie 2011

Vizita neasteptata

Salutare prieteni!!!! 
In sfarsit, dupa atatea zile va pot povestii ce schimbari s-au mai produs in viata mea de bebelus.
Cum ma pregateam eu de petrecere si toata ziua ma probam cu costumasul, ma uitam in oglinda sa vad daca imi sta freza si aveam grija sa nu mai balesc asa de mult ca sa am un ten perfect... ce credeti ca s-a intamplat????..........am primit o vizita neasteptata de la Astrid.

Dupa asemenea intalnire, care a fost plina de surprize atat pentru ea cat si pentru mine(nu zic mai mult, sunt un domn!!)...a doua zii aveam doua cosuri.....nici acum nu imi dau seama de ce au iesit???Nu am avut pana acum asa ceva?? Oare ce inseamna asta??Sper sa descopar cat de curand.... de atunci  ma tot gandesc..... poate am alergie la fetite??... sau poate au iesit din cauza ca am balit prea mult cand am vazut-o??....e o enigma pentru mine......cert e ca din seara aia tot asteptam baita, ca imi promise-se Astrid ca vine si ea.......dar, ziua cu baita a sosit .......si ea, nu a putut sa asiste.......ori nu i-am facut impresie buna,...ori nu mai era curioasa,...ori a  fost ocupata..trebuie sa stiu ce a impiedicat-o sa vina.
Acum trebuie sa pap un biberon cu lapte si dupa va povestesc de baita.

N.D



Un comentariu:

  1. Draga Denis,am sa iti explic eu in numele lui Astrid!
    Trebuie sa intelegi mai multe lucruri despre femei; si asta de la bun inceput; nu spun ca asa o sa iti fie mai usor sa le faci fata; nici vorba! de fapt nu ai sa reusesti niciodata sa pricepi ce se intampla cu ele: sunt mofturoase, capricioase, fitzoase, nu stiu ce e cu ele si in capul lor... sunt pe alta lume!!!
    Dupa intalnirea voastra, Astrid de abea astepta sa te revada, DAR in ultimul moment "s-a gandit sa se razgandeasca"; cred ca ideea era sa te faca gelos. A acceptat sa mearga in schimb la un concurs de dans in ziua cu pricina! A flirtat pe acolo...dar nimic serios!!Stai linistit ca am monitorizat-o!!!Si e fata serioasa! Doar seamana cu maica`sa!::))))))
    O sa fac lobby pe langa ea...stai linistit ca va veti revedea. Desi ceva nu inteleg eu! de ce o tot inviti te la baie?Doar cu "tzoala jos" se poate?Iesiti si voi in parc, la o pizza, la un film...take it easy baiete....fiindca "I`m watching you!!"::))))))

    RăspundețiȘtergere