luni, 7 martie 2011

8 MARTIE

Primavara, primavara, unde esti????? Te astept de o saptamana.... te rog sa vii repede.......vreau sa te fac cadou.....maine e ziua mamei mele si stiu ca asta isi doreste mult de tot. Si  la toate doamnele vreu sa le daruiesc o raza de soare.....dar din pacate azi cand am iesit afara nu m-am intalnit cu soarele...a stat ascuns.....trebuie sa fac cumva sa vorbesc cu primavara si cu soarele....ma puteti ajuta???......trebuie sa ma ajutati.......altfel cum as putea eu sa le daruiesc o bucurie tuturor mamelor, daca m-as alia cu ceilalti copii....poate o convingem pe primavara sa vina....pana cand reusesc sa vorbesc cu soarele si cu primavara....va urez LA MULTI ANI MAMICILOR!!!!......si sper totusi sa imi iasa cu primavara!!!! Va pup....si sa aveti o zi minunata!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu