marți, 12 aprilie 2011

BUNICU'

Gata........am venit acasa!!!!!ce stewardese ??ce avioane???? ca tocmai cand am ajuns la aeroport de emotii m-a luat somnu' si nu am vazut nici avioanele , nici stewardesele.....in schimb l-am cunoscut pe bunicu'............seamana cu tati......numai ca este murdar pe fata....adica nu pe toata fata...decat la gurita.....mami zice ca  "are cioc" ....ciudat eu cand pap supita zice ca sunt murdar , nu ca am cioc....in rest sunt la fel.....oare asa o sa arat si eu cand o sa ma fac mare???? o sa fiu ca tati????
Nu am reusit sa fac poze cu bunicu' , dar cu prima ocazie vi-l arat......e dragut ...chiar si asa murdar la gura......m-a tinut de manuta tot drumu' de la aeroport acasa....sau cel putin asa cred eu........ca am dormit....si nu mai stiu sigur......cred ca i-a placut de mine. Daca i-a placut sigur o sa vina la noi in vizita....sa ii prezit jucariile mele....si sa ma tina in brate........si sa ma plimbe cu caruciorul.....super.....acum am mai multa lume care sa se joace cu mine!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu