joi, 14 aprilie 2011

Juma' de an

Nici nu stiu cand a trecut timpu' ......dar am aflat ca avem motiv de sarbatoare.....cica fac 6 luni, jumatate de an...zice mami......nu stiu eu exact ce inseamna asta ...dar daca avem invitati si primesc cadouri...e tot ce imi doresc.....invitatii ma tin in brate si se joaca cu mine......iar cadourile imi plac maxim......ce mai , sunt super fericit, chiar daca mami imi zice din cand in cand ca viata nu e roz....a mea este perfecta....si oricum roz nici nu imi place...tati zice ca este de fetite......si noi nu avem nimic roz.....chiar daca mami ar vrea!

Dar pana la petrecere......ce credeti ...iar mergem la doamna cu halat alb......iar ma inteapa......de ce trebuie???ea e draguta ...dar m-as multumi decat daca am merge sa o vedem...fara sa ma si intepe.....cred ca despre asta zicea mami ca viata nu e roz......oricum sper sa nu ma doara si sa pot sa ma pregatesc pentru eveniment...ca nu fac tot timpu' juma' de an!!!
Acum va las ca sigur aveti treaba...va povestesc dupa ...ce am primit..cine a venit...ce au facut....tot....va pup.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu