miercuri, 27 aprilie 2011

A venit!!!!!

A venit!!!!M-a gasit!!!! Stiam eu ca o sa vina......cum sa ma uite tocmai pe mine......nu l-am vazut, dar a gasit mami cateva cadouri langa cosul cu mingiute colorate......sigur sunt de le iepuras......ca altfel nu avea cine sa mi le aduca...... multumesc iepurasule!!!!!!au fost frumoase cadourile......si chiar imi doream masinute si hainute........
ce credeti????ca de fapt mingiutele alea de va ziceam eu ca le coloreaza mami....nu erau chiar mingiute, adica aratau ca mingiutele....dar era ceva de papa....aveau un miez galben...mi-a dat mami si mie sa gust putin.....a zis ca incepand de acum am si eu voie din cand in cand sa pap din asta...super.....dar poate data viitoare mi-l combina cu ceva...ca simplu asa e bun...dar nu foarte bun......si am mai papat ceva cu ocazia sarbatorii...sau pentru ca am crescut??? nici eu nu mai stiu de ce , dar sigur am papat.......niste....cum ziceai mami ca se cheama??????panica......nu zic bine??? ......nu??? painica.........da, asa se cheama!!!oau, asta chiar e buna....mai ales ca mi-a dat-o mie...sa o tin la mine in mana......mmmm bun....mai vreau.

Si ca sarbatoarea sa fie perfecta, dupa atatea vizite si musafiri....am iesit si noi afara....din pacate caciula a fost nelipsita...cu toate ca a fost cald.......dar se vede ca sunt baiat mare.....m-a lasat mami sa ma dau singur in leagan....nici chiar singur.....trebuia cineva sa ma dea........Doamne ce senzatie......mai tare!!!!!!mai tare, tati!!!!!!si am chicotit de fericire........vreau si eu unu' acasa....sa ma dau toata ziua!!!!!

Dupa leagan.....plimbarica.......
ce imi plac sarbatorile!!!! cand este urmatoarea?????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu