luni, 18 aprilie 2011

Ziua Florenta

Ce zi frumoasa!!!A venit primavara....pot iesi afara tot timpu'....dupa ce m-am trezit....si m-am jucat putin cu mami in pat (pana ce ne-a prins tati)....
apoi a trebuit sa imi aleg hainutele pentru plimbare...mergem la prietena mea Florenta...este ziua ei.......sa vad cu ce ma imbrac........camasuta asta are gust bun....cu ea ma imbrac...

ce radeti???......pai eu asa imi aleg bluzitele.....sa fie bune la molfait.....eu am ales!!!ma imbraca si pe mine cineva????eu tot timpu' raman ultimu' la imbracat!!!!!...sa nu plecati fara mine!!!!...mami , mami imbraca-ma!!!...asa le zic tot timpu'...dar nu ma inteleg....sper ca in curand sa invete si ei limba mea....sau va trebui eu sa vorbesc ca ei?? sper sa nu.....

nici nu am ajuns bine.....si deja au inceput pozele....imi vine bine camasuta?????sa stiti ca este gustoasa...nu lasa nici puf la gurita......imi place......petrecere, petrecere , dar eu tot laptic......mi-a dat Andrei niste suc "absolut"sa pun in biberon...dar cand sa gust....a venit mami...si ne-a certata!!!!

si cand vroiam sa petrec si eu ca cei mari.......nu am voie inca papa din asta, bautura nici atat...tocmai acum cand facuse si Florenta mancare...ea singura...trebuia sa zic asta....sa stie toata lumea.....si cum sa zic, daca nu pe blog...aici citesc toti cunoscutii......deci a zis mami ca e buna de maritat.....Andrei ,pot sa duc eu perna cu verghete????hai ca in cateva luni invat sa merg!!!....(scuza-ma Andrei, mami a insistat sa scriu ultima propozitie)
Si acum........poza cu sarbatorita

ea e Florenta mea......Florenta pe care voi nu o stiti......ea ma iubeste sincer...si e cea mai frumoasa prietena a mea....chiar daca aici nu e machiata.......ea stie ca eu o iubesc oricum....de cate ori ne vedem ii arata.....toate bluzele ei au urme de la pupicurile mele.
Cand petrecerea era  pe sfarsite a venit si David, cu niste masinute.......oaaau!!!eu nu am deastea!!vreau si eu!!!mi le-a dat si mie sa ma joc.....sunt cam tari.....pana mi-a aratat David ca nu sunt de bagat in gurita!!!

super petrecere!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu