duminică, 17 aprilie 2011

Ziua mea - 6 luni

Ce bun e!!!! Ce o fi asta ????Mai vreau........

chiar daca m-am murdarit tot.......mi-a placut asa de mult.....mami zice ca se numeste "biscuit"...si o sa primesc cate unu in fiecare zi....oauuuu!!! ce bine...deabia astept....avem o punga mare.
Ce bine e sa faci juma' de an.......ce credeti toata ziua la shopping...multe cadouri.....multe rau.....plimbari prin magazine......probat de hainute.......am descoperit si ce buna este codita de balon....


pana nu am mai putut.....oricum am rezistat toata ziua......dar spre seara am adormit mergand.....asa in picioare

el e bunicu' ......v-am zis ca o sa vi-l arat.....el m-a plimbat toata ziua asa........pana m-a adus acasa......si acasa surpriza
tati ma astepta cu o prajitura mare......la care m-a lasat decat sa ma uit....nu mi-a dat deloc din ea....au papat-o ei...eu am primit un biscuit....bun si ala...decat nimic....dar ma fac eu mai mare si pap si prajitura din aia......ce mai....chiar am simtit ca e ziua mea.......cand o venii urmatoarea????poate fi in fiecare zi ziua mea???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu