marți, 10 mai 2011

Prima data la tara!


Da, ati citit bine, eu am fost plecat la tara......asa am aflat ca am o strabunica,

stiu si ce inseamna asta, e mama lu'tata lu' mama...oooau cate stiu.....cateodata ma uimesc si pe mine....e cam batrana, m-am speiat prima oara cand am cunoscut-o....poarta caciula tot timpu', ca mine...de fapt nu e caciula ca a mea....e mai ciudata...e din aia de se leaga sub obraji....cum purtam eu cand eram mai mic...oricum cu tot cu caciula ei mi-a placut.....are si casa.....din aia cu verdeata....asa cum e in parc....numai ca nu are leagane.....

dar in schimb sunt niste flori acolo care suflii in ele si ce credeti ca se intampla????? nu o sa credeti!!!!!.... ninge!!!
voi stiati de florile astea????...nu mai zic , ca toata curtea era plina de flori......multe flori....si colorate


am  cules un buchet si pentru acasa......
mi-a placut.....mai vreau.....sper sa mai mergem curand.......

poate pana atunci invat mai bine sa merg.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu