luni, 16 mai 2011

Primul job

Da........am avut si eu un job.......am fost fotomodel........pai cu fizicul meu.....ce va asteptati???? sa nu sune telefoanele????pai ma chinui de geaba la gym????sa nu ma cheme la job-uri??? ei bine a sunat telefonul.....si m-am dus!!! daca m-au chemat......mi-am pus esarfa mea fitzoasa, blugi conici, o camasuta slim si am plecat la studio....
Daaaaaaa......eu eram ala mic de pe saltea....si el e nenea fotografu'.........de data asta a fost sedinta foto pe bune, nu ca aia de acasa cand ma pune mami in toate pozitiile si dureaza jumatate de zi, aici in cateva minute erau pozele gata.......oare pentru ca sunt eu bun????????sau fotograful?????
Cand apare pliantul cu pozele mele va anunt, sa vedeti rezultatul!!! Pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu