joi, 19 mai 2011

Zece

Astazi nu am inspiratie......nu stiu ce sa scriu.......trebuie sa vina ziua lu'mami si eu stau si ma uit la cosul cu jucarii.....si ma gandesc oare ce isi doreste mami??...cred ca si-ar dorii mult sa poata dormii pana la zece, in fiecare zii imi zice "ce bine ar fi Denis daca ai dormii si tu mai  mult, m-as trezi si eu la zece!!" sigur isi doreste asta...dar nu pot sa ma abtin, cand se face lumina afara, eu nu mai pot dormii, si stau asa cumintel in patut....dar cat sa stau????? ca ma plictisesc!!! tot mai bine este in patul mare..........dar o data ajuns acolo trebuie sa o trag pe mami de par........nu sunt eu de vina, daca ea doarme cu parul asa pe perna......sau sa il ciupesc pe tati......trebuie sa se trezeasca cineva.....eu cu cine ma joc??????......si uite asa mami nu isi implineste visul niciodata.....zice tot timpu' "nu am mai dormit pana la zece de cand tu erai in burtica la mine!!" .... cum sa fac sa dorm tarziu?????nu reusesc!! oare daca vorbesc cu tati si dam ceasul inainte, sa creada mami ca este ora zece cand se trezeste???o sa isi dea seama??daca imi arata tati cum sa fac asta, se poate trezi mami in fiecare zi la ora zece, am eu grija sa dau ceasul.


Trebuie sa gasesc o solutie....sa simta si ea ca este ziua ei, ca alceva cadou nu stiu ce si-ar dorii?? Oricum pana  sambata reusesc eu cumva treaba cu ceasu'.....dar oare care o fi ora zece???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu