miercuri, 29 iunie 2011

Iar petrecem!!!!

Iar......iiiii, iiiii......nu, nu au venit pozele cu mireasa........dar am mai facut o petrecere....nu stiu pentru ce .......doar ca am fost acasa la Doamne Doamne.........

am papat niste painica.........si dupa am facut cateva poze....si gata.......sa petrecem!!!!!!.... ce mai conteaza motivul cand e rost de papa bun, tinut in brate, dansat.......
                                                 
da, da eu cu nasa...pai cu cine puteam sa dansez eu????ca nu era nici o fetita pe acolo..........asa ca am dansat si eu cu fetele mai mari .........
Binenteles ca cei mai frumosi si cei mai tinuti in brate de la petrecere am fost eu cu Ianis.....am facut senzatie!!!....la cum aratam, cred si eu.


dupa dans, papa bun.........a venit si ora de nani!!!!!!!!!!!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu