marți, 21 iunie 2011

Prima nunta.....la care merg

IIIIIIIIII.......iiiiiiiiiii.....iiiiiiiiii.....faceam si eu cum am auzit la nunta..........asa puteam si eu sa fac.....dansam si faceam .....iiiiiiiiiii....iiiiiiiiiii.....nasa stie cel mai bine sa faca....de la ea am invatat.......ce mi-a placut la nunta!!!....oauuuuuuu ......ce mireasa frumoasa......si mami...ce rochie frumoasa avea..........tati e un scump cu fundita la gat........de mine ce sa va zic????......sunt perfect.

astea erau tinutele....inca pe umeras...e ceva diferenta....dar cresc eu.......si ii fur fundita lu' tati.........


eu cu mami si cu tati.........super....ce bine ne sta..........daca se uita si tati la fotograf.....dar el era atent la mine....sa nu cad....tati, ti-am zis sa ai incredere in mine......stiu bine sa merg........

Dar e o problema.......pozele cu mine si cu mireasa...nu au venit....trebuie sa mai asteptati.....cateva zile.......oricum era frumoasa......era toata in alb....ca printesa, din povestea de mi-o citeste mamaie....iar printu'........ nu avea cal .......era cu masina...............

...el era printul din povestea asta.....si Ianis e baiatul la print.........eu, cautam ceva pe jos.......tati la fel.....
...si cum va ziceam, la nunta multe fete frumoase....si papa........ am fost si acasa la Doamne Doamne.....tot la nenea popa.....dar nu a taiat ciufu' la nimeni.......le-a dat doar bautura din aia buna cu biscuitel........numai lor........si dupa....ce credeti??????......m-au suit intr-o masina si crezand ca merg cu mami, am ajuns acasa....si am asteptat-o pe mami sa mergem la petrecerea de dupa nunta....pana m-a luat somnul................si cand m-am trezit a venit mami....dar era imbracata altfel....si am mers la o petrece.......acum nu stiu ce petrecere era asta???ca nu era nici o mireasa......si nici mami nu mai avea rochie , si nici tati fundita....oricum m-am simtit bine....si ce credeti??....am mancat o ciorbita acra....dar buna.......


si uite asa am petrecut....ce nunta frumoasa!!!!......oare cand o fi urmatoarea??.....poate data viitoare o sa am si eu fundita....
Sa mai intrati pe blog zilele urmatoare....pun poze cu mine....si cu mireasa!!!!!

Va urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu