joi, 30 iunie 2011

Mare

Cand credeam ca o sa am o zi linistita.........au venit bunicii sa ma ia la o scurta plimbare....sau cel putin asa credeam eu.........de fapt nu stiu daca a fost scurta sau lunga plimbarea pentru ca de cate ori merg cu masina ma ia un somn.....si dorm pana se opreste masina.......iar de data asta masina s-a oprit la "mare" asa a zis buni, "mare" "mare", dar cine este mare???? nu intelgeam.........ca si eu sunt mare........ce o fi mare?????...... si cand colo, ce credeti?????? era albastra cat vedeam cu ochii................ooooooooooooooaaaau!!!

                                       
super tare !! super mare!!!nu am mai vazut nimic asa mare!!!!!!!...si cu cat ma apropiam imi dadeam seama ca se si misca!!!!o fi o tanti cu rochie albastra???? ce grasa!!!dar unde e capul.......nu, nu e o tanti......dar de ce se misca?????.....repede, repede, hai mamaie.....hai aproape.....si............ufffff, ufffff!!!!!


 ce e asta???? e rece !!!!!e apa!!!mama, cata apa!!!!e din aia ca la noi acasa, numai ca nu este nici o cadita....dar de unde vine apa asta????si de ce nu e calda ca aia de acasa????cate intrebari.........offfff, cand o sa inteleg si eu toate astea??...........


si pe langa apa rece , mai este si un covor, cam lipicios....si e fin .....oare ce gust o avea????hai buni uita-te in alta parte!!!!!uraaa!!!!............iahhhhhh, ce e asta??????si buni: "Denis , nu ai voie sa mananci nisip!!!!!"...., prea tarziu!!!...eram deja cu amundoua maini in gurita.....cam nasol la gust.......dar din cand in cand, merge.

eu, cu ochii la mare....ooaaaaaau!!!
dupa cum vedeti nici slip nu am , daca stiam si eu ca mergem la apa......imi luam si eu slipul.....de cand mi l-a luat mami imi tot zice...."cand o sa mergem la plaja te imbraca mami cu slipul asta, si te dau cu crema din asta!!"....dar daca m-au dus la plaja fara sa stiu.....nu am luat nici crema de plaja, nici slip,.....nimic.


 
Asta inseamna ca trebuie sa mai merg o data!!!!Pai nu trebuie sa port si eu slipul cel nou????Deabia astept......cand mai mergem???????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu