duminică, 31 iulie 2011

Jucarii noi!

Cand credeam ca va fi o zi obijnuita  si vom iesi in parc, schimbare de plan..........mergem la magazine......ce imi place la cumparaturi!!!!..poate ma aleg si eu cu  ceva.....ori jucarii, ori hainute,orice.....sa fie pentru mine !!!!.......parca mi-au citit gandurile....prima oprire hainute de bebe...oaaauu, pentru mine!!cat mai multe!!!si asta, si asta mami!!!super!!!....a doua oprire...jucariiiiii.....hai tati!!! ce ne luam????cu ce ne jucam!!!!!!!



daaaa!!!!bilele astea le-am luat!!!!sunt muuuuulte.....si in patut si in piscina!!!!super, cate culori!!!!



si pufosenia....asta e cea mai tare!!!!!!! Toata lumea se uita dupa ea!!!! E ciufulita!!!




Dupa toate astea, papa....immm, nu ma intereseaza.........eu vreau decat jucarii, dar daca voi vreti hai sa luam si papa......si apoi repede acasa sa desfacem jucariile!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu