marți, 12 iulie 2011

Plimbarea de sambata!!!

Dupa saptamana asta urata.....meritam si eu o iesire.....fie ea si de cateva ore!!!!......putea sa ma duca oriunde .......numai sa ies afara din casa.........si ne-am dus la o casa care avea curte, multi copaci, niste chestii miscatoare care mami le numea "pui de gaina", multa iarba, pisici si un cutu-cutu.........


eu m-am instalat cu paturica si cu cateva jucarii pe iarba impreuna cu Ianis......



dupa ce ne-am certat pe jucarii , am facut o plimbare prin curte si am vazut multe chestii noi.........nu e ca in parc!!!.....seamana mai mult cu casa de la strabunica mea ...foarte frumos.....aveau un pom cu bomboane colorate......

 si niste bomboane verzi.....



dar eu nu aveam voie sa pap.....doar sa privesc......erau prea sus, ca altfel bagam eu macar o bomboana in gurita cand nu ma vedea mami.......daca eram si eu mai inalt!!.....ce bine era!....puteam sa fac multe lucruri........dar o sa cresc eu....si sa vedeti atunci!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu