miercuri, 27 iulie 2011

Un pupic neobijnuit!!!

Nu ii este nimanui dor de mine???????Nu ma intreaba nimeni ce mai fac????Daca am mai crescut??? Daca am mai facut ceva nou!!!!!........Si eu care credeam ca imi simtiti lipsa......dar, voi .......nimic!!! Oare sunteti plecati in vacanta?????


Oricum, nu va deranjez mult......vroiam doar sa va zic  ceva.........dar nu stiu cum?!?.....cred ca nu e bine sa spun asta......dar e prima data cand mi se intampla.....si eu va povestesc mereu cand mi se intampla ceva nou.....ei bine,...........m-a pupat o fata, dar nu pe obraz!!!!.......a venit la mine, m-a luat de obraji si.......eu am deschis gurita...si ea...poc.....ooaaaau! m-am cam speriat!!!, am crezut prima oara ca a vrut sa imi fure dintisorul , scuze dintisorii (ca acum am doi!!).....dar ea nu, m-a pupat pe buze!!!!
Nu a fost rau....sper sa se mai intample si alta data......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu