vineri, 19 august 2011

Cand mami nu e acasa.........

Cand credeam si eu  ca plecam in vacanta la munte cu totii........surpriza!!!!!!vroiau iar sa scape de mine!!!!!....de fapt ma duceau pe mine si pe bunicile mele!!!! .....si intr-o clipa de neatentie......nu mai e mami, nu mai e tati!!!!!.........iar au fugit de mine!!!!!!!

Dupa cateva zile in care m-au rasfatat cu tot felu'de bunatati, m-am plimbat prin parc, m-am plimbat cu masinuta,  a aparut o problema!!!!!..............mi-au crescut unghiutele!!!!cine imi taie unghiutele?????.............. unde  e mami cu forfecuta fermecata??......unde e prietena mea Florenta care imi face manichiura si pedichiura cand mami nu are chef?????....."ce ne facem??" se intrebau bunicile mele?????........cand , .......a venit solutia!!!!!!!!!.......mergem la salon!!!!!!!......si asa am ajuns eu , un bebe de 10 luni sa imi fac manichiura si pedichiura la salon!!!!!!........eu care stiam ca parintii mei sunt un pic mai nebuni......acum imi dau seama de la cine li se trage!!!!!!!!...........da, am stat foarte cuminte la salon......nu mai fusesem niciodata!!!!!......au si un scaun special, cam mare pentru mine.......dar, cand voi mai creste sigur o sa imi fie bun!!!!............asta in cazul in care mami si tati mai pleaca fara mine in concediu.......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu