miercuri, 3 august 2011

Cu masina....in parc

Super distractie....cu masina.....mai ales ca eu  sunt soferul!!!!!!



ce tare este, m-am plimbat  si cu David!!!!!!




daca ma mai dau de multe ori pot sa iau cheile lu' tati si sa conduc si masina lui!!! E mai tare decat cu Mergatorul, in ala trebuie sa dau eu din picioare, aici dau doar din volan....cred ca sunt nascut sa merg cu masina....adica eu sa fiu sofer!!!!...imi doresc o masina!!! sa fie colorata, sa aiba un volan mare si claxon!!!!


sa fie asa ca asta!!!!!da, daaaaa....rosie sa fie!!!!


Super tare, se vede pe fata mea cat de mult imi place!!!! Oare cu ce ocazie as putea sa primesc si eu una din asta??????Poate cand fac un an??!!!

Un comentariu:

  1. Soferul lui tata. Se vede draga mea ca Denis, are talentul meu la condus nu al tau. :)))

    RăspundețiȘtergere