vineri, 19 august 2011

La doctor

Prima data cand ma duc la doctor si nu imi place......ce urat....cat am plans.....mie imi placea sa merg la doctor, tot timpu' se juca doamna doctor cu mine.....dar acum.....cum am ajuns m-a legat de manuta si a infipt un ac mare in ea.......auuuuuuuuuuuuuuuuu....ce durere, lacrimile curgeau rauri rauri,....si eu tipam cat puteam de tare....dar nimic, nu ma ajuta nimeni???????????.......cu acu ' ala .....a scos ceva rosu din mine.......multe borcanele.........mami, mami, unde esti???? tatiiii, mamaeeee, tataeeeee, va rog ajutati-ma.......ca ma doare rau......
Cand mai aveam putin si mi se facea rau.....gata, mi-a dat drumu' la manuta......Doamne, Doamne credeam ca nu se mai termina........manuta mea......mi-a lasat semn.......
Nu mai vin niciodata la doctor!!!!!!!
Iar la postarea asta nu va pun poza , ca sunt suparat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu