duminică, 28 august 2011

Vacanta continua....

Ce credeati???? Ca ne-am dus acasa, ca sa ramanem acolo????...nuuuuuu, cum am ajuns, mami, s-a jucat cu niste haine, ba le baga , ba le scotea din genti.....siiiiii....pana sa ma bucur si eu de patutul meu......si de casa mea......eram iar in masina......mergem la........nu stiu unde..........nu mi-a zis nimeni.......mai bine sa dorm putin...poate trece timpul mai repede.......

Siiiii, am ajuns........e o casa cu o pisicuta ....nu stiu unde....nu am mai fost aici.....e prima oara.....si un nene necunoscut......care ma i-a in brate , ma smotoceste putin si dupa ma ajuta sa alerg pisica....ce pisica stufoasa.........stai tuuuuu, ca nu iti fac nimic.....doar vreau sa te ating........unde fugi de nebuna asa?????....te prind eu!!!!!!

Dupa atata alergat prin casa, mergem la nani.....poate maine voi afla unde  sunt si ce cautam aici!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu