marți, 13 septembrie 2011

CUTIA FERMECATA

De cand imi doresc.......de cand imi intind manutele.....si in sfarsit am reusit....cand  mami nu era atenta, sau cel putin asa credeam eu.........am deschis-o.......despre cutiuta lu' mami vorbesc......e cutiuta ei fermecata, are multe jucarii in ea....sau nu cred ca sunt jucarii......sunt niste chestii pe care mami si le pune la mana , la gat......si cercei....pe astia ii stiu...asa se numesc....

da, eu singur am scos toate sertarele de la cutie.........pana a venit mami!!!!!!


Doamne cate lucruri.....si ce colorate......oare pot sa port si eu????.....poate vrea mami sa facem schimb.....si ii dau margelele de la Suzy .......margele se numesc.........si ea imi da margele din astea colorate sa port si eu......

 Daca puteam sa deschid si aici sus...ce bine era....dar nu am reusit.....o sa mai incerc cand o sa cresc.....ca acum deabia ajung acolo....si oricat am tras de sertar...nu iesea........dar voi reusii......sunt sigur.



cercuri, cercuri....astea pentru ce or fii?????.....cate lucruri mai am de invatat.........ia sa mai caut eu pe aici prin sertare .....sa vad ce mai gasesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu