duminică, 16 octombrie 2011

Cel mai frumos tort!!!!

Am facut un anisor!!!!!!!....si am avut cel mai frumos tort!!!!!Multumesc doamna Viorica, a fost foarte bun......cam ciudat la gust (e prima oara cand pap ceva dulce)......dar foarte bun......si era atat de colorat....cate mingiute......ca sa va dati seama exact ce era acolo si sa il vedeti cu ochii vostrii am copiat dupa blogul doamnei care mi l-a facut cuvintele frumoase pe care le-a scris si pozele
 "Denis a implinit un anisor, si se pare ca are deja un viitor. Este atras de mingii si de fotbal. De fapt el este atras de multe lucruri, dupa cum am vazut eu pe blogul lui. Este un copil foarte curios, exploreaza tot ce ii apare in cale. Dar se pare ca mingiile sunt pe locul intai in topul preferintelor. Asa ca decorul tortului a inglobat acest lucru. Denis imbracat in echipament de fotbal, cu cifra 15, ziua lui de nastere, cu o multime de mingii si jucarii care il acompaniaza. Am imprimat si o panglica cu aceeasi tema, pentru a intari imaginea de mingii"





V-am zis eu ca a aratat foarte frumos.......daca vreti sa vedeti ce torturi frumoase face tanti acesta este blogul: http://www.viorica-torturi.ro
Acum ma duc la nani, si dupa revin cu poze de la petrecere si povestiri.

Va multumesc pentru tort doamna Vioarica Dinu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu