miercuri, 26 octombrie 2011

Noutati...despre mine

Gata ....nu mai petrecem........nu mai avem zile de nastere.....sau cel putin nu in urmatoarea saptamana......mami zice ca acum trebuie sa incepem sa invatam sa ne jucam cu jucariile, sa le sortam pe culori....o sa ma invete ea niste jocuri frumoase.....si eu deabia astept....sper numai sa fie jocuri cu jucariile ei, .....ca de ale mele m-am cam plictisit......ea are o cutie mare cu niste sticlute colorate....si mie imi plac foarte tare.......si cutia cu bratari imi place.....orice, dar numai sa fie ale ei...nu ale mele.......
Intre timp....de cand am facut un anisor.....e tare dragut...am voie sa pap cam tot ce papa mami cu tati.......e super.......m-au last o data sa imi iau singur din farfuria lor....... va dati seama ca ce nu am papat eu ....am dat pe jos........
La implinirea unui anisor doamna doctor mi-a facut cadou un vaccin in manuta si unul in picior........a durat rau......am tipat foarte tare.........cadourile astea nu mi-au placut!
Zilele acestea mi-a iesit si al treilea dintisor...era si timpu', zice mami,.....
Acum va las.....ies afara sa adun frunze, castane si ghinde.
Pup!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu