vineri, 18 noiembrie 2011

David are blog!!

Azi cand ma uitam cu mami pe facebook (acolo unde imi dati voi "like " mereu, si va multumesc ), am descoperit ceva......prietenul David si-a tras blog............pai bine mai David , sa nu spui nimic, frate???....sa citesc si eu de tine, sa vad si eu poze de cand erai tu mic, sa ma rad si eu cum se rad si altii de pozele mele...cu  "ce grasan erai cand erai mic", "cum dormeai tu"....auzi??? dar tie ce ti-a dat mama ta ca sa o lasi sa iti faca blog????....ca pe mine m-a prostit cu un biberon cu lapte....deee, eram prea mic.....o luna, ce sa imi ceri.....dar tu???.......ai cerut cel putin un McQueen, nu??.......acum ca ai blog poti sa le ceri sa te plimbe mai mult si sa te ia pe unde merg ei, oamenii mari.......ca sa ai subiecte de blog.....ce crezi ca un blog se tine usor??

Daca vreti sa vedeti ce face prietenul David , intrati pe 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu