miercuri, 23 noiembrie 2011

Mingii

Aseara cand au venit de la cumparaturi mami si tati, surprizaaaa.........mi-a adus mingii......
Prima minge....super......foarte frumoasa, dar cam grea.....mami tot imi zicea "Denis, asta este de papa, se numeste pomelo".....si eu mai tare dadeam cu ea de parchet.......si tot ziceam "hai Pomelo sa ne jucam!!!!"...ce tare am o minge care are si nume....era si imbracata,....m-am gandit eu ca daca venise de afara, trebuia sa aiba si ea o hainuta.......doar afara e frig......


...a doua.......deabia asteptam sa o umfle tati......hai tati, ca te ajut si eu....


 cand a terminat sa o umfle.....aaaaaaaaaaa........ce mare e........vine peste mine........mi-e frica......e cat mine.......mami ia-ma in brate.........aaaaaaa.....tati  desumfloooooooooo!!....te rooooog........nu o lasa la noi in casa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu