sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Tati gateste......Denis priveste!

Daaaa, da, ati auzit bine....tati gateste....e prima oara cand il vad eu........este eveniment??!!!.......eu ca sa nu il incurc........am stat cumintel la mine in scaun....si ma uitam la el......mancand niste struguri.......buni struguri....



mami e fotograf si ajutor de bucatar........o aud repetand tot timpu'...."Hai sa facem poze, cine stie daca o sa mai traim un asemenea moment!"........oare ce o gati tati????.........o sa pot manca si eu????...sper ca da....
Fara sa imi dau seama, se umple casa.....doar gateste tati...toti trebuie sa vedem miracolul.....si sa gustam.....ca sa am partener de joaca...a venit si Ianis......toti asteptam sa termine tati de pregatit........intre timp noi parasim bucataria....mami zice ca este prea mult fum pentru copii mici....si ne mutam in sufragetie..........simtim mirosul pe sub usa......miroase bine......intre timp mami mai se duce pe la bucatarie....sa faca niste poze.......eu ma cert cu Ianis pe masina MEA.......






Dupa o lunga asteptare, .......vine papa......arata bine.......mie imi da decat sa gust...mmmmm...e bun.....

  in cazul in care vreti sa stiti reteta....o sa ii zic lu'tati sa isi faca blogul lui sa va povesteasca el......sau...poate il las la mine pe blog sa povesteasca...ma mai gandesc.......daca imi cumpara o minge noua......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu