marți, 15 noiembrie 2011

Un an si o luna

Atat!!! Atat fac eu azi, un an si o luna...am crescut........nu aveam ce sa va zic....doar ca fac un an si o luna.....si cum nu m-a felicitat nimeni pana la ora asta, si nu am primit nici jucarii.....m-am gandit sa va zic eu...poate va simtiti!!!!....

Poza e  facuta zilele trecute ....cand am fost cu mami la  un magazin.....sa testez niste jucarii....doar in scurt timp trebuie sa scriu la "Mosi".....si sa stiu exact ce vreau sa cer....ca am fost cuminte....si sigur o sa primesc........


mai am una.......
erau dragute........o sa ma gandesc daca le trec pe lista ...sau nu!!!!!!!!

5 comentarii:

  1. Sa inteleg ca nu vreti sa schimbam nimic la blog????

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel putin la modul in care scrii sa nu schimbi nimic

    RăspundețiȘtergere
  3. ok, la scris incerc sa nu schimb, dar propui sa pun poze si cu tine??sau cu "Iluminata"? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. mai putine poze cu parinti si mai multe cu "miezu" ca doar este blogul lui si el trebuie sa fie in prim plan. oricum trebuie sa pui poze cu intamplarile prin care trece si le relateaza aici.

    RăspundețiȘtergere
  5. ce parinti nebuni!!!in loc sa isi dea altii cu parerea, cred ca decat tati citeste blogul asta!!!!

    RăspundețiȘtergere