marți, 13 decembrie 2011

Fursecurile pentru Mos Craciun

Nu stiam....... daca stiam, nu le mai papam......credeam ca sunt ale mele.........mmmm...ce bune au fost.....mama facuse fursecuri pentru Mos....si eu le-am papat......acum il asteptam decat cu lapte.....si daca vrea ceva dulce...o sa ii dau din biscuitii mei




 
Sper sa nu se supere ca nu mai aveam fursecuri.... oricum eu il astept....stiu si ce vreau......sa imi aduci Mosule jucarii, hainutze.......si niste zapada.....si bradut din ala cu lumini ca la magazin........si lu' tati...o masinuta cu telecomanda........si lu' mami......ce sa ii aduci lu' mami????........o tanti care sa faca curat in locul ei.....si sa imi stranga mie jucariile......oricum noi te asteptam...cu laptic....si fara fursecuri....

2 comentarii:

  1. Taticule, daca tanti aia care face curat in locul maicati are 18-19 ani si face si masaj de relaxare, eu sunt gata s-o primesc cu bratele deschise.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai Denis, sa vina tanti de 18-19 ani si cam la 100 kg!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere